Na vaše otázky odpovídal Matyáš Valenta

02.09.2009 19:30

Kuba

Obrázek “https://img.osobnosti.cz/foto/matyas-valenta/N128549-526f1.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Herec Matyáš Valenta, který v seriálu Ulice hraje skvěle Fandu Hrubého poskytl našemu webu zcela exkluzivní rozhovor, většinu otázek jste herci položili vy sami. Matyáš je velice ochotný a na všechny otázky velice rád odpověděl a jak se sám přiznal, hrubky odstranila máma. :-) touto cestou Matyášovi znovu děkuji za tento krásný rozhovor, který si právě můžete přečíst. Ještě před rozhovorem si herce trochu připomeneme.

Matyáš Valenta se narodil v roce 1996 v Praze. Od svých čtyř let natočil 23 reklamních spotů (mimo jiné např. projekt Ostrovy života s Lucií Bílou, Novamba).

Hraje na zobcovou flétnu a na klavír. Ze sportů ho baví lyžování, jízda na kole a tenis. A také plavání, které bylo podmínkou pro získání role v Rafťácích (2006, režie Karel Janák), kde se objevil jako malý Honzík, mladší bratr Danyho (Vojta Kotek).

Na prvním místě v jeho zálibách je pro něj herectví, rád by vystudoval režii na FAMU. Matyáš Valenta má mladší sestru Annu- Marii Valentovou která hraje Emu Toužimskou v seriálu Tv Nova Ulice. Od října 2007 hraje v Divadle na Vinohradech v muzikálu DONAHA (role Nathan).

Ahojky Matyáši chtěla bych se zeptat na jakou adresu si mám napsat když bych chtěla tvůj podpis???
Ahoj, napiš do TV Nova na adresu Kříženeckého náměstí 1078/5, 152 00 Praha 5 nebo se zkus podívat na web Novy jestli tam není nějaký e-mailový kontakt. Oni mi dopis buď předají nebo ti rovnou pošlou mou podpisovou (jsem na ní i se ségrou :-D )

Chtěla jsem se zeptat,jak se ti líbí natáčení ulice,který herecký kolega je ti nejblíže srdíčkově.Přeji hodně úspěchů,si velice nadaný a šikovný kluk.Ahoj
No samozřejmě ségra Anička-Emiška. :-D Z dospělých mám moc rád Ljubu Krbovou a hodně si rozumím s Adrianem Jastrabanem. Skvěle se hrálo i s panem Marešem

ahoj Maty, jsi vážně skvělý herec, ale také natáčíš hodně s velkými hereckými osobnostmi, jak se ti s nimi hraje? Nebyl jsi v začátcích třeba hodně nervózní?
Díky za pochvalu :-). Se všema v Ulici se hraje skvěle, už jsme jako rodina. Trému naštěstí nemám ani na place ani v divadle.

zdravím tě Matyáši, tak kde pak jsi byl letos v létě? Snad jsi nebyl tak jak František pouze na táboře.
Na rozdíl od Franty jsem na táboře nebyl. Měl jsem v červenci točit film, ale na poslední chvíli z něj sešlo, takže výlety, bazén a s našima a ségrou dva týdny ve Francii u moře. Bylo to super.

Ahoj, můžu se jenom zeptat jak to herectví berou tvý spolužáci? Závidí nebo ti to přejou? A ještě jedna otázka: Chceš pokračovat v herectví i do budoucna?
Nevím. Spíš je jim to jedno. Jestli závidí, není vůbec co. Když nejsem ve škole tak nemám volno, ale makám a pak musím ještě všechno dohnat a doučit se to co dělali, když jsem tam nebyl. Když mě budou režiséři obsazovat, budu určitě pokračovat v hraní dál :-D

Ahojky, jak si se dostal k herectví a také do Ulice? přes konkurz?
Všechno přes konkurz. K herectví přes reklamy ve čtyřech letech a do Ulice se dělal na roli Franty normální casting, který jsem vyhrál.

můžeš prozradit něco co tě čeká v ulici v nejbližší době.
Jé, to nemůžu. Možná jenom to, že Franta už by neměl tak prudit a čeká ho něco novýho, co ho bude hrozně bavit (aspoň doufám)

Ahoj Matyáši ( Fando ), můžeme tě znát z mnoha rolí, jak z filmových tak i seriálových, natáčení které z nich tě baví více ? Tzn. máš raději když si se mohl pořádně vyřádit při natáčení Rafťáků, anebo máš raději mnohem klidnější tempo během natáčení Ulice ? Zdravím a přeji mnoho dalších rolí.
Moc díky za přání. Natáčení filmu a seriálu se nedá srovnat. Rafťáci byli ve výsledku víc akční, ale řekl bych, že tam bylo klidnější tempo než při Ulici. Tam se toho musí stihnout mnohem víc za kratší dobu. A někdy je to docela mazec :-D

Zdravím nejlepšího dětského herce u nás. Moc tě obdivuji, že to všechno tak zvládáš, natáčení a ještě k tomu škola, to musí být těžké, ne? Moc ti fandím,ahoj
Jéje, stydím :-D Někdy je to dost těžký, ale mě to baví, tak makám. Kdyby mě to nebavilo, asi bych to nedal.

Díváš se někdy na Ulici? Jaký je to, dívat se sám na sebe?
No, někdy je to hrůza! Třeba včera, když jsem v Ulici tancoval s travestitou v růžovým tričku a zrzavý paruce… Taky si říkám „tady to bylo děsný, tady mi nebylo rozumět“… ale někdy jsem i spokojenej :-D

nazdárek, jak vycházíš se svou sestrou Aničkou? Přeci jen, vidět se každý den doma a pak ještě na natáčení, to musí být docela únavný...
Anička je náš mazlík. Jsme na sebe dost zvyklý, takže je to v pohodě. Někdy se taky pohádáme, ale nevydržíme to dlouho.

ahoj, je mi moc líto, že zemřel pan Mareš (dědeček Liška), ten vzpomínkový díl 1. září byl moc pěkný, viděl jsi to? Chtěl bych se jen zeptat, jestli nevíš, jak to teď tvůrci udělají, jestli se o dědovi budete jen bavit a samozřejmě už se tam bohužel neukáže nebo ho tvůrci nechají zmizet?
Taky je mi to líto, měl jsem ho fakt rád a hlavně se s ním skvěle hrálo. Jak to bude s dědou dál nevím, zatím se o něm prostě nemluví, ale jak to tvůrci udělají to nevím.

Duo Kotek-Mádl... co na tyto dva blázny říkáš?Točil jsi s nimi docela dlouho rafťáky, jak jsi si natáčení užíval? přeji pěkný den a děkuji za odpověď, Monika
Rafťáky jsem točil, když mi bylo asi 8. Takže jsem to moc neprožíval, kromě pár scén na který asi nezapomenu nikdy (hasičská stříkačka na pouti, rybí tuk od babičky a pád obličejem do výstřihu slečně v autobuse). Teď bych už si to asi užil víc :-D

Kolik ti je let a do kterého chodíš třídy? Chodíš do školy každý den?
Je mi 13, chodím do sedmičky a do školy se snažím chodit, jak to jde. Akorát víkendy vynechávám :-D. Kluci byli skvělí, s Jirkou jsem v kontaktu pořád, ten je fakt super.

ahoj, hraješ pouze v seriálech a ve filmech nebo jsi už okusil divadelní role? popřípadě v jakém divadle hraješ.
Okusil. Třetí sezónu hraju ve Vinohradském divadle v muzikále DONAHA, druhou sezónu ve Švandově divadle ve hře Měsíc na vsi a teď jsme měli premiéru v divadle ABC s eposem Mahábhárata. Divadlo je úžasný.

Jsi docela mladý kluk, každý by asi řekl, že v životě chceš být hercem, ale je to opravdu tak?nebo máš nějaký jiný cíl?
Herectví mě baví, rád bych v něm pokračoval, ale dost mě láká režie.

 

s fandou docela hodně mlátí puberta, jak to máš ty?tohle by asi byla hodně otázka na tvoji mámu, co?ale jak to cítíš ty sám?
No, máma říká, že to se mnou mlátí. A mně začíná přeskakovat hlas a občas už mi vyrazí pupínek.. asi už je to tady :-D

ahoj. Kdo jako první přišel na tvé herecké nadání?herectví máte asi v rodině, že? ty skvěle hraješ, tvoje sestra pěkně hraje. Rodiče jsou také herci?
První na to asi přišel režisér, který mě obsadil do první reklamy :-D. Herectví v rodině nemáme, tedy když nepočítám předky - ochotníky. Naši jsou zdravotníci.

Prý jsi rodina s Alešem Valentou, co je na tom pravdy?
Nic, Aleše Valentu ani neznám osobně.

zdroj životopisu a fotek: www.osobnosti.cz